ΠΟΡΤΑΛ ΛΙΑΝΤΙΝΗΣΦόρουμΠόρταλΔΙΟΠΤΕΥΣΕΙΣΠΟΛΥΦΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟΕικονοθήκηΕγγραφήΣυχνές ΕρωτήσειςΣύνδεση
HOMA EDUCANDUS
ΠΟΡΤΑΛ


ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΝΤΟΥΚΑΝΤΟΥΣ...

Μοιραστείτε | 
 

 Στην κόψη του ξυραφιού το μέλλον της ναυτικής εκπαίδευσης

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΔΑΝΑΗ
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 7845
Registration date : 30/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Στην κόψη του ξυραφιού το μέλλον της ναυτικής εκπαίδευσης   Τρι Φεβ 10, 2009 9:09 am


ΑΕΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ

Ξαφνικά έσκασε σήμερα η είδηση μπροστά μου για τις κινητοποιήσεις των συναδέλφων εκπαιδευτικών στις ΑΕΝ:

http://www.nautilia.gr/forum/showthread.php?t=264&page=76

Παράθεση :
Ανοιχτη επιστολη,

Προς τους σπουδαστες και τις σπουδαστριες των Ακαδημιων Εμπορικου Ναυτικου,

επιθυμουμε να σας απευθυνουμε αυτη τη δημοσια επιστολη,με την οποια τοποθετουμεθα στα καιρια και κρισιμα προβληματα που αντιμετωπιζει η ναυτικη εκπαιδευση και που αφορουν ολους μας αλλα κυριως το μελλον σας.

Ακαδημιες οι οποιες λειτουργουν με ενα νομικο καθεστως,το οποιο ενω απαιτει και ορθα απαιτει,προσοντα αντιστοιχα με εκεινα των συναδελφων των ΤΕΙ,ταυτοχρονα αρνειται να αναγνωρισει την ισοτιμια των πτυχιων των ΑΕΝ,των δικων σας πτυχιων,παρα το 8 εξαμηνα της εκπαιδευσης σας!
Αυτο το νομικο καθεστως απογυμνωσε τις ΑΕΝ απο μονιμους καθηγητες ναυτικων μαθηματων.Σας ειναι γνωστο αλλωστε οτι ελαχιστοι ειναι πλεον οι μονιμοι καθηγητες ναυτικων μαθηματων,ενω μειωνονται δραματικα και οι καθηγητες που εχουν απομεινει αλλων ειδικοτητων.Παραλληλα εκκρεμουν χρονια τωρα καποιες ελαχιστες προσληψεις,που ομως απεχουν πολυ απο το να καλυψουν τα κενα.Αρκει να σκεφθειτε οτι ποσοστο πανω απο 80% των πραγματοποιουμενων ωρων μαθηματων,γινονται απο εκτακτους,ωρομισθιους δηλαδη,κακοπληρωμενους αλλα ηρωικους συναδελφους.

Το Υπουργειο Εμπορικης Ναυτιλιας ανακοινωνει προσληψεις εκπαιδευτικου προσωπικου αν και γνωριζει οτι,για τις θεσεις και τις βαθμιδες που ανακοινωνει,δεν θα προσελθει κανενας υποψηφιος καταλληλος να αναλαβει τη διδασκαλια των ναυτικων μαθηματων.

Το ιδιο νομικο πλαισιο δημιουργησε σειρα προβληματων αναμεσα στα μελη του εκπαιδευτικου προσωπικου που υπηρετουν στις ακαδημιες,υποβιβαζοντας μεγαλη μεριδα απο αυτους,καθε ειδικοτητας,ιδιαιτερα μαλιστα τους καθηγητες ναυτικων μαθηματων και διχαζοντας τους.

Το ιδιο νομικο καθεστως οδηγει,πολυ γρηγορα δυστυχως σε πληρη αποδιοργανωση και υποβιβασμο των ναυτικων σπουδων,αφου η κατασταση σε ολους τους τομεις επιδεινωνονται.

Εκπαιδευεστε σε ΑΕΝ διαφορετικων ταχυτητων.Ξερετε καλα οτι "λειτουργουν" ΑΕΝ χωρις κανεναν η μονο ενα μονιμο καθηγητη ναυτικων μαθηματων και ισως με ενα μονιμο καθηγητη αγγλικων η καποιας αλλης ειδικοτητας.Με ελαχιστο,κυριως εκτακτο προσωπικο που ειναι αποριας αξιο,πως μπορει να ανταπεξελθει στις πολλαπλες εκπαιδευτικες αναγκες.
Τα συμπερασματα ειναι προφανη.Υπαρχουν ΑΕΝ που δεν ειναι δυνατον να ανταποκριθουν στο προορισμο τους.Υπαρχουν ΑΕΝ στις οποιες δεν διδασκονται καποια μαθηματα και μεταφερονται σε επομενα εξαμηνα η καλυπτεται η αναγκη διδασκαλιας με ευκαιριακες λυσεις,σε ελαχιστο χρονο,ωστε να καλυφθει το τυπικο μερος και αδιαφορωντας για το ουσιαστικο το οποιο ειναι παντα η σωστη εκπαιδευση και καταρτιση των σπουδαστων και σπουδαστριων.

Ξερετε καλυτερα απο εμας το ανεπαρκες και πολλες φορες αθλιο επιπεδο της υλικοτεχνικης υποδομης των ΑΕΝ.Την ανεπαρκεια των μεσων που διατιθενται για την εκπαιδευση σας.Τη καθυστερημενη παραδοση των βιβλιων που καποια μπορει και να μην παραδοθουν κατα τη διαρκεια του εξαμηνου.

Το συνολο των εκπαιδευτικων,μονιμων και εκτακτων,δεν πρεπει και δεν μπορει να σιωπησει αλλο.Δεν μπορουμε να μεινουμε πλεον αδρανεις σε ενα συστημα που λειτουργει εις βαρος των σπουδαστων μας,εις βαρος της εκπαιδευτικης διαδικασιας,εις βαρος στο μελλον σας.

Ζητησαμε συνατησεις τοσο με τον υπουργο οσο και το Γενικο Γραμματεα του Υπουργειου Εμπορικης Ναυτιλιας,υποβαλλαμε προτασεις για την διεξοδο απο αυτη τη κατασταση,εργαστηκαμε για να ετοιμαστουν λυσεις ικανοποιητικες.Λαβαμε αοριστες υποσχεσεις χωρις κανενα αποτελεσμα.

Η Π.Ε.Ε.Δ.Ν.Ε. ειναι σταθερα προσανατολισμενη στην ανωτατοποιηση των ΑΕΝ

1.Πληρης εξομοιωση σε ολα τα επιπεδα με τα ΤΕΙ.

2.Αμεση τροποποιηση του ν3450/06 προς τη κατευθυνση αυτη.

3.Αυξηση των δαπανων για τη Ναυτικη Εκπαιδευση.

4.Αμεση καλυψη ολων των κενων οργανικων θεσεων.

5.Δημιουργια επιπλεον οργανικων θεσεων,στα επιπεδα των πραγματικων αναγκων.

6.Αυξηση του επι δεκαετια καθηλωμενου σε εξευτελιστικο επιπεδο ωρομισθιου των εκτακτων συναδελφων.

7.Ενταξεις των υπηρετουντων καθηγητων με παρομοιο τροπο αυτου των ΤΕΙ.

Για τους παραπανω και πολλους αλλους λογους προχωραμε μετα απο πολλη περισκεψη στην εξαγγελια κινητοποιησεων,που εχουν εναν αυστηρο προειδοποιητικο χαρακτηρα προς το ΥΕΝ και που δηλωνουν την αποφασιστικοτητα μας,αλλα και τη προνοια μας να δωσουμε καθε περιθωριο ωστει να μην θιχτει η ομαλη εξελιξη των σπουδων σας.
Αποφασισαμε πως αν μεχρι την εναρξη της προσεχους εξεταστικης περιοδου δεν υπαρξει ανταποκριση και δεσμευση του ΥΕΝ προς τη κατευθυνση της ικανοποιησης των αιτηματων μας:

1.Να μην παραδωσουμε,σε πρωτη φαση,βαθμολογιες προφορικες η γραπτες,ωστε να καταστει και πρακτικα προφανης η αποφασιστηκοτητα μας.

2.Να προχωρησουμε,σε δευτερη φαση και εντος της εξεταστικης περιοδου,σε επαναλαμβανομενες 48ωρες απεργιες.

Η ΠΕΕΔΝΕ αγωνια μαζι με τους σπουδαστες και τις σπουδαστριες για το μελλον της ναυτικης εκπαιδευσης και αισθανεται υποχρεωμενη δημοσια να επισημανει το αδιεξοδο στο οποιο οδηγειται....

Η ΠΕΕΔΝΕ καλει τους σπουδαστες και τις σπουδαστριες των ΑΕΝ να σκεφθουν,να δειξουν την απαραιτητη κατανοηση στις αγωνιστικες μας κινητοποιησεις.Αλλωστε η επιτυχης απηχηση θα ειναι προς το συμφερον της Ναυτικης Εκπαιδευσης και των ιδιων.Ο στοχος ειναι ενας και κοινος:Η ανωτατοποιηση των ΑΕΝ.....!!!!



_________________
Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://educandus.blogspot.com/
ΔΑΝΑΗ
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 7845
Registration date : 30/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Στην κόψη του ξυραφιού το μέλλον της ναυτικής εκπαίδευσης   Τρι Φεβ 10, 2009 10:48 am

Διαβάζοντας την είδηση και αναζητώντας περισσότερα στοιχεία για τις κινητοποιήσεις των καθηγητών στην Ναυτική Εκπαίδευση, ανακάλυψα πως μόλις λίγες μέρες πριν και άλλοι έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στο μέλλον της ίδιας εκπαίδευσης: Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, δηλαδή οι αυριανοί εργοδότες των σημερινών παιδιών που σπουδάζουν στις ΑΕΝ. Φυσικό και εύλογο το ενδιαφέρον τους. Έχει όμως σημασία να δούμε και να συγκρίνουμε τι λένε εκείνοι και τι οι καθηγητές. Συμπίπτουν άραγε οι εκτιμήσεις τους;

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε αυτούσιο το άρθρο της Ναυτεμπορικής:

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/06/1625985.htm

Και από το άρθρο αυτό ο ακόλουθος τίτλος που δίνει και το στίγμα των απόψεων της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για το μέλλον της Ναυτικής Εκπαίδευσης της Ελλάδας:

«Χρειάζεται θαρραλέο άνοιγμα στην ιδιωτική ναυτική εκπαίδευση»

Και γιατί παρακαλώ το ζητάνε το θαρραλέο άνοιγμα στην ιδιωτική εκπαίδευση; Γιατί και οι εφοπλιστές παραδέχονται πως η σημερινή κατάσταση των δημοσίων σχολών, των ΑΕΝ, δεν τους ικανοποιεί. Μπορεί να το λένε με άλλες λέξεις αλλά καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα με τους καθηγητές. Υπάρχει πρόβλημα στη ναυτική εκπαίδευση. Δεν παράγει στελέχη ικανά για τα πλοία της μεγαλύτερης ναυτιλίας στον κόσμο. Δε μορφώνει όπως θα έπρεπε τα παιδιά ενός λαού με μία ναυτική παράδοση τριών χιλιάδων ετών...

Γιατί όμως; Τι φταίει;;;

_________________
Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://educandus.blogspot.com/
ΔΑΝΑΗ
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 7845
Registration date : 30/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Στην κόψη του ξυραφιού το μέλλον της ναυτικής εκπαίδευσης   Τρι Φεβ 10, 2009 11:21 am

Απάντηση έστω και σύντομη αλλά εξόχως αποκαλυπτική στο παραπάνω ερώτημα, στο τι φταίει για τα χάλια των σημερινών ΑΕΝ, δίνει ένα παλιότερο άρθρο από την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ με τίτλο:

Μπάζει νερά η Ναυτική Εκπαίδευση

Εκεί μπορεί κανείς να βρει απόσπασμα από ψήφισμα των καθηγητών και πάλι της Ναυτικής Εκπαίδευσης στο οποίο καταγγέλανε πρωτοφανείς καταστάσεις στις ΑΕΝ.

Συγκεκριμένα από τον περασμένο Μάιο οι καθηγητές έλεγαν:

«Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής δείχνει να μην έχει σε προτεραιότητα τη Ναυτική Εκπαίδευση. Μέχρι σήμερα δεν έχει λύσει ούτε καν δρομολογήσει για επίλυση κανένα από τα πάγια αιτήματα του κλάδου για πραγματική αναβάθμιση της Ναυτικής Εκπαίδευσης»

Σύμφωνα με τους καθηγητές τα προβλήματα των ΑΕΝ οξύνθηκαν με τον νόμο 3450/2006 ο οποίος προκάλεσε μεγάλες ελλείψεις σε προσωπικό. Αποτέλεσμα να παρουσιάζονται περιστατικά σαν το ακόλουθο που συνέβη στην ΑΕΝ Κύμης την περασμένη χρονιά:

«οι σπουδαστές δεν διδάχτηκαν το μάθημα των Αγγλικών επειδή δεν προσελήφθη κανένας ωρομίσθιος. Ισως αυτές τις μέρες ξεκινήσουν κάποια μαθήματα από έναν καθηγητή που στέλνει το υπουργείο, αλλά δεν νομίζω ότι είναι δυνατό να βγει η ύλη του έτους σε ένα 20ήμερο» (Δήλωση στο Έθνος του κ. Κοροντζή, προέδρου της ΠΕΕΔΝΕ)

Οι ελλείψεις προσωπικού είναι μεγάλες σε όλες τις περιφερειακές ΑΕΝ με αποτέλεσμα να καλούνται οι υπάρχοντες καθηγητές να διδάξουν 35 ώρες την εβδομάδα!!!

Σκεφθείτε τι σημαίνει αυτό και μόνο το τελευταίο αφού ακόμη και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το μάξιμουμ των διδακτικών υποχρεώσεων φτάνει τις 25 ώρες. Κι αν μιλήσουμε για σχολές ΤΕΙ και ΑΕΙ το διδακτικό ωράριο είναι ακόμη μικρότερο. Και όχι για να κάααααααααααθονται οι δάσκαλοι αλλά για να τους δίνεται ο χρόνος να επιμορφώνονται στο αντικείμενό τους και να αναπτύσσουν παράλληλες δράσεις άμεσα συνδεδεμένες με τη διδασκαλία. Πχ την επίβλεψη των πτυχιακών, τη διόρθωση των γραπτών κλπ.

Αλλά και χωρίς αυτά... πώς είναι δυνατόν να περιμένουμε απόδοση πνευματικού έργου από κάποιον που εργάζεται 7 συνεχόμενες ώρες στην έδρα; Γιατί τα μαθήματα των ΑΕΝ είνια διαμορφωμένα σε γυμνασιακό στιλ... Όλοι μαζί ξεκινάνε το πρωί και όλοι μαζί τελειώνουν το μεσημέρι.

Κι έπειτα παραπονιούνται τα παιδιά πως οι καθηγητές τους δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Δίκιο έχουν, αλλά δίκιο έχουν και οι καθηγητές. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη πως η συντριπτική τους πλειοψηφία είναι !!! ωρομίσθιοι και έκτακτοι!!! 80% των ωρών, αναφέρανε οι έρμοι καθηγητές στην επιστολή προς τους σπουδαστές τους, διδάσκονται από αυτή τη βασανισμένη ομάδα διδασκόντων, τους ωρομίσθιους και τους έκτακτους.

Ομάδα που τα τελευταία χρόνια έχει εμφανισθεί και στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ξέρουμε πια και εμείς τι δραματικές επιπτώσεις έχει και στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης αλλά και τι τραβάνε αυτοί οι συνάδελφοι. Πχ οι δικοί μας ωρομίσθιοι παραμένουν απλήρωτοι από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Αλλά και ο μισθός τους είναι πενταροδεκάρες... Αφήστε την ανασφάλεια για το επαγγελματικό τους μέλλον και το πόσο δύσκολο καθίσταται το έργο τους όταν τη μία χρονιά βρίσκονται στη μια σχολή, την άλλη χρονιά σε άλλη και την άλλη μπορεί και στο σπίτι τους άνεργοι.

_________________
Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://educandus.blogspot.com/
ΔΑΝΑΗ
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 7845
Registration date : 30/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Στην κόψη του ξυραφιού το μέλλον της ναυτικής εκπαίδευσης   Τρι Φεβ 10, 2009 2:39 pm

Ας δούμε τώρα και μια άλλη πτυχή του θέματος:


Παράθεση :
Άρθρο από την εφημερίδα Ριζοσπάστης - 10/4/2008


Βορά στους εφοπλιστές

Αποκαλυπτικές οι απαντήσεις της κυβέρνησης και η σιγή του ΝΑΤ σε αντίστοιχες παρεμβάσεις του ΚΚΕ και της ΠΕΜΕΝ

Με μια απροκάλυπτη κοροϊδία προσπαθεί η κυβέρνηση της ΝΔ να «κουκουλώσει» την εγκατάλειψη και απαξίωση της ναυτικής εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ στον προϋπολογισμό του ΝΑΤ, για το Κεφάλαιο Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ) περιλαμβάνεται όλο κι όλο το ποσό των 228.178,12 ευρώ, ο υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Π. Καμμένος απαντώντας γραπτώς σε Ερώτηση βουλευτών, ανάμεσα στους οποίους και οι βουλευτές του ΚΚΕ Ελ. Παντελάκη και Γ. Μαρίνος, είπε ότι «από το Κεφάλαιο Ναυτικής Εκπαίδευσης για το έτος 2008 διατίθενται» «για την κάλυψη των αναγκών της Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης» περίπου 30 εκατομμύρια ευρώ!

Η ΠΕΜΕΝ στις 7 Απρίλη απέστειλε έγγραφο προς τον πρόεδρο του ΝΑΤ, επισυνάπτοντας τα όσα ανέφερε ο Π. Καμμένος, ζητώντας διευκρινίσεις. Χτες στη διάρκεια της συνεδρίασης της διοίκησης του ΝΑΤ - μέλος της οποίας είναι και εκπρόσωπος της ΠΕΜΕΝ - ο πρόεδρος αρκέστηκε να αναφέρει απλώς ότι θα μελετήσει το αίτημα της Ενωσης και θα απαντήσει.

Ομως το θέμα δε σταματάει εδώ. Οι βουλευτές του ΚΚΕ στην ίδια Ερώτηση αναδείκνυαν ότι ενώ «στον προϋπολογισμό του ΝΑΤ για το ΚΝΕ περιλαμβάνεται το ποσό των 228.178,12 ευρώ», «είναι άγνωστα τα ποσά που διατίθενται από το ΥΕΝΑΝΠ για επιδοτήσεις προς τους εφοπλιστές, ώστε να πραγματοποιούν οι σπουδαστές των ΑΕΝ (σ.σ. Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού) τα εκπαιδευτικά ταξίδια». «Κανείς δεν ξέρει πού και πώς διατίθενται εκτός από το υπουργείο και τους εφοπλιστές» σημειωνόταν χαρακτηριστικά.

Ο υφυπουργός αρκέστηκε να απαντήσει ότι «το εκπαιδευτικό επίδομα (...) δεν επιβαρύνει το ΝΑΤ και το ΚΝΕ, καθότι χρηματοδοτείται από την ΕΕ», κάνοντας «γαργάρα» τα υπόλοιπα, δηλαδή πόσα είναι αυτά και πού πάνε. Επιπλέον, το ΥΕΝ, σε έγγραφό του στις 2 Ιουλίου του 2004, ανέγραφε αντιθέτως ότι «στο ΚΝΕ εισρέουν κοινοτικοί πόροι» χωρίς βέβαια και τότε να διευκρινίζεται πόσα και ποιοι τα παίρνουν.

Για δείτε ωραία πράγματα... Τριάντα εκατομμύρια ευρώ για τις ανάγκες της Ναυτικής Εκπαίδευσης... Αλλά από τα 30.000.000 μόνο τα 228.178,12 ευρώ καταλήγουν πραγματικά στις σχολές. Τα υπόλοιπα 29,7 εκατομμύρια πού πάνε; Οέοοοοο;;;;;; Ή έχει δίκιο ο Ριζοσπάστης που υποψιάζεται ότι καταλήγουν στους εφοπλιστές για να δεχτούν στα καράβια τους δοκίμους για πρακτική εξάσκηση;

Και όμως τώρα εμφανίζονται παραπονεμένοι από την κατάσταση της Ναυτικής Εκπαίδευσης και οι εφοπλιστές. Δεν είναι κατάσταση λένε αυτή... δεν μπορούμε να στελεχώσουμε τα καράβια μας. Οι νέοι είναι απρόθυμοι να ακολουθήσουν το ναυτικό επάγγελμα. Και έχει χαθεί, λένε, πολύτιμος χρόνος για την παραγωγή καλά καταρτισμένων στελεχών.

Ναι, χάθηκε. Αλλά κάπου ανάμεσα έχουν χαθεί και κάποια εκατομμύρια ευρώ. Σε μια χώρα που προσπαθεί η καημένη να οικονομέψει ακόμη και το τελευταίο ευρώ γιατί τα οικονομικά της έχουν βουλιάξει και ο εξωτερικός δανεισμός είναι στα ύψη.

Την ίδια ώρα και σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύσαμε μόλις σήμερα σε άλλο άρθρο:

Ναυτιλιακά και αντικαπιταλιστικά

η ελληνική ναυτιλία σημείωσε πέρυσι κέρδη χωρίς ιστορικό προηγούμενο!!!

Και ρωτάμε εμείς: Ποιος ο λόγος τότε να την επιδοτεί η "ψωροκώσταινα" αυτή τη ναυτιλία την τόσο εύρωστη; Για να παράγει στελέχη που αποκλειστικά εκεί θα εργαστούν; Και την ίδια ώρα η ΕΕΕ αποποιείται τη δημόσια εκπαίδευση και ζητάει να ανοίξει η ιδιωτική. Είναι πρόθυμη η Ένωση Εφοπλιστών να αποποιηθεί και τα εκατομμύρια των επιδοτούμενων θέσεων για δοκίμους; Ή κάπου παρακάτω θα δούμε τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη να δίνονται σε σχολάρχες και σπουδαστές ιδιωτικών σχολών;

Εκτός αν τα χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης έρχονται από τον ουρανό... Και δεν είναι χρήματα που προέρχονται από το δικό μας ιδρώτα. Και καλά να στηρίζουν τη λειτουργία δημόσιων σχολών αλλά να στηρίζουν και σχολές που θα τις χρυσοπληρώνει ο γονιός για να πάρει πτυχίο του παιδί του;

_________________
Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://educandus.blogspot.com/
Θαλασσινή
Δόκιμος
Δόκιμος


Αριθμός μηνυμάτων : 61
Ηλικία : 48
Registration date : 04/12/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: τσίρκο ή βαπόρι;   Κυρ Φεβ 22, 2009 4:41 am


Κοίτα να δεις από που γατζώνονται οι ανθρωποι άμα πρέπει να ανέβουν στο βαπόρι, της ελληνικής μας ναυτιλίας που τα βγάζει " δυσκολα " πέρα !!!

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.marinerosolitario.blogspot.com/
 
Στην κόψη του ξυραφιού το μέλλον της ναυτικής εκπαίδευσης
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
HOMA EDUCANDUS :: ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΑ :: ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ :: ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ-
Μετάβαση σε: