ΠΟΡΤΑΛ ΛΙΑΝΤΙΝΗΣΦόρουμΠόρταλΔΙΟΠΤΕΥΣΕΙΣΠΟΛΥΦΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟΕικονοθήκηΕγγραφήΣυχνές ΕρωτήσειςΣύνδεση
HOMA EDUCANDUS
ΠΟΡΤΑΛ


ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΝΤΟΥΚΑΝΤΟΥΣ...

Μοιραστείτε | 
 

 Πρωτοβάθμια: Στάση εργασίας την Τρίτη

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΔΑΝΑΗ
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 7845
Registration date : 30/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Πρωτοβάθμια: Στάση εργασίας την Τρίτη   Δευ Σεπ 22, 2008 9:18 am



Αρ. Πρωτ: 1269
Αθήνα 15/9/2008

Προς τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.


Απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για τα νηπιαγωγεία

Συγκέντρωση 23/9/08 ώρα 13:00 στο ΥΠΕΠΘ

(Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι)

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συζήτησε στην τελευταία συνεδρίασή του για την κατάσταση που διαμορφώνεται στο χώρο της Προσχολικής Αγωγής, όπου:

60.000 παιδιά προσχολικής ηλικίας 4-5 ετών που μένουν έξω από τη δημόσια προσχολική αγωγή και οδηγούνται στους ιδιώτες και τους δήμους,

Καταστρατηγούνται οι εργασιακές κατακτήσεις των Νηπιαγωγών, με την αυθαίρετη, παράνομη, στοχευμένη και αντιπαιδαγωγική αύξηση του ωραρίου,

Το πρόβλημα της σχολικής στέγης οξύνεται διαρκώς,

Η χρηματοδότηση της Παιδείας και της Προσχολικής Αγωγής έχει φτάσει στο έσχατο σημείο της ανέχειας και της ντροπής,

Οι μέχρι τώρα συνθήκες λειτουργίας τους δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ήδη υπάρχουσες ανάγκες (τις ανάγκες όλων των παιδιών 4-6 για εκπαίδευση, ασφάλεια, κατάλληλους χώρους, εξοπλισμό, εκπαιδευτικό υλικό, εκπαιδευτικό προσωπικό, πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με ειδικές ή μαθησιακές δυσκολίες και για αλλόγλωσσα παιδιά),

Τα τμήματα λειτουργούν με 25 παιδιά και οι νηπιαγωγοί δέχονται ασφυκτικές πιέσεις να πάρουν και άλλα, ακόμα και σε αντίθεση με τους υπάρχοντες νόμους. Κανένας σοβαρός σχεδιασμός δεν γίνεται που να αντιμετωπίζει την Προσχολική αγωγή ως 2χρονη υποχρεωτική βαθμίδα, αλλά αντίθετα το πρόβλημα της στέγης μεταφέρεται στις ΣΔΙΤ, με στόχο την εισβολή των ιδιωτών και στο ζήτημα της σχολικής στέγης,

Οι διορισμοί που ανακοινώθηκαν είναι μειωμένοι κατά 50% για την επόμενη διετία, γεγονός που δείχνει ότι η κυβερνητική πολιτική όχι μόνο δεν πρόκειται να λύσει τα οξυμμένα προβλήματα της Προσχολικής Αγωγής, αλλά κινείται στη λογική πλήρους αποδόμησης της Δημόσιας εκπαίδευσης, ιδιωτικοποίησης και μετατροπής του δικαιώματος στη γνώση και την εκπαίδευση, σε ατομική και ανταγωνιστική διαδικασία καθώς και ταξική επιλογή,

Οι νόμοι που προωθούνται σε συνδυασμό με τα νέα σχέδια του Υπ. Εσωτερικών, κατευθύνουν την Προσχολική Αγωγή στους ιδιώτες και στους Δήμους και στην κατεύθυνση να χαθεί ο αυτοτελής παιδαγωγικός και εκπαιδευτικός της ρόλος.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν πλευρές της συντηρητικής αναδιάρθρωσης της παιδείας, που αποδομεί το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης ελαχιστοποιώντας κάθε κοινωνική παροχή και δικαίωμα, με στόχο την ιδιωτικοποιημένη λειτουργία της και την μετατροπή της εκπαίδευσης σε χώρο μέγιστου κέρδους των ιδιωτών,

Απέναντι σε όλα αυτά, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι πρέπει να υπάρξει συντονισμένη, διαρκής και αποφασιστική μάχη που θα συσπειρώνει εκπαιδευτικούς γονείς και εργαζομένους. Γι' αυτό
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:

Τη διοργάνωση συλλαλητηρίου την Τρίτη 23 του Σεπτέμβρη έξω από το Υπουργείο Παιδείας, στις 13:00, εκπαιδευτικών, γονέων και εργαζομένων, με στόχο να θέσει στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος και να συγκεντρώσει κοινωνικές δυνάμεις που θα παλέψουν για την πραγματοποίησή τους.

Για το σκοπό αυτό κηρύσσει στάση εργασίας τις 2 τελευταίες ώρες του διδακτικού ωραρίου του κάθε συναδέλφου και τις 2 πρώτες του απογευματινού κύκλου για το Λεκανοπέδιο. Οι Σύλλογοι της περιφέρειας μπορούν να κηρύξουν αντίστοιχες στάσεις εργασίας, όπου πραγματοποιηθούν συλλαλητήρια.

Καλεί τους Συλλόγους εκπαιδευτικών όλης της χώρας να πραγματοποιήσουν την ίδια μέρα, μαζικές δράσεις σε όλες τις πόλεις και πρωτεύουσες νομών (διαμαρτυρίες, συνεντεύξεις τύπου, συσκέψεις με σωματεία, μοίρασμα γράμματος σε κεντρικά σημεία, αφισοκολλήσεις κλπ). Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει προχωρήσει στην έκδοση αφίσας, η οποία σας έχει αποσταλεί.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:



  • Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική Αγωγή, δημόσια και δωρεάν για όλα τα παιδιά του λαού μας
  • Όλα τα νήπια και προνήπια σε δημόσια νηπιαγωγεία
  • Κανένα τμήμα πάνω από 15 παιδιά
  • Ίδρυση 1.000 νέων νηπιαγωγείων και μόνιμος διορισμός 2.000 νηπιαγωγών, τώρα
  • Κατοχύρωση διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών και εξίσωσή του με όλη την εκπαίδευση
  • Όχι στη μετατροπή του Νηπιαγωγείου σε baby parking
  • Μειωμένο ωράριο για όλους τους εργαζόμενους γονείς με παιδιά έως 10 ετών
  • Καμιά υπαγωγή στους ιδιώτες και στους Δήμους
  • 5% του ΑΕΠ για την παιδεία
Για το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών :

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ, επικαιροποιώντας την προηγούμενη απόφασή του καλεί τους Νηπιαγωγούς όλης της χώρας να εφαρμόσουν το πάγιο ωρολόγιο πρόγραμμα για τα Νηπιαγωγεία και να μην αποδεχθούν την καταστρατήγηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και την αύξηση του ωραρίου τους. Η Ομοσπονδία παρέχει γι' αυτό πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη, κηρύσσοντας συνεχείς στάσεις εργασίας στην περίπτωση επιβολής αύξησης του ωραρίου τους από τη διοίκηση( πρωινή ζώνη 07:00 - 08:00, επιμήκυνση ωραρίου στα κλασικά και ολοήμερα τμήματα).
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Μπράτης Δημήτρης Μαντάς Κομνηνός

_________________
Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://educandus.blogspot.com/
ΔΑΝΑΗ
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 7845
Registration date : 30/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρωτοβάθμια: Στάση εργασίας την Τρίτη   Δευ Σεπ 22, 2008 9:46 am

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΕ
Αθήνα 18/9/2008
Προς ΜΜΕ (συντάκτες εκπ/κού ρεπορτάζ)
ΚΟΙΝ: Σύλλογοι Εκπ/κών Π.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Υπουργείο Παιδείας:
κινήσεις πανικού και ομολογία ενοχής για τα νηπιαγωγεία


Το ΥΠΕΠΘ έδωσε, σήμερα, στη δημοσιότητα δελτίο τύπου με το οποίο προσπαθεί να αμβλύνει την τραγική πραγματικότητα που υπάρχει στην Προσχολική Αγωγή και την οποία βιώνουν καθημερινά οι γονείς, τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί.

Προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην Παιδεία και ότι όλα βαίνουν καλώς, όπως «όλα βαίνουν καλώς» στον τόπο μας κι ας βρίσκονται οι εργαζόμενοι σε απόγνωση από τη λιτότητα και την ακρίβεια, τη στιγμή που τα υπουργικά σκάνδαλα και τα δισεκατομμύρια έχουν στήσει ξέφρενο χορό γύρω μας.

Δυστυχώς, όμως, για τον Υπουργό Παιδείας τα στοιχεία και οι αριθμοί αποδεικνύουν τη ζοφερή πραγματικότητα που υπάρχει στην προσχολική αγωγή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και του ΚΕΕ:

Παράθεση :
Στοιχεία ΕΣΥΕ - Στοιχεία ΚΕΕ

ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
2003 104.420

2004 105.655

Τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2003, είναι, σήμερα, νήπια μεταξύ 5 - 6 ετών, ενώ τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2004, είναι, σήμερα, προνήπια μεταξύ 4 - 5 ετών.

Είναι εμφανές ότι με τα ίδια τα στοιχεία του ΥΠΕΠΘ αποδεικνύεται ότι:

1. Από τα 105.655 παιδιά προνηπιακής ηλικίας, έχουν εγγραφεί σε δημόσια νηπιαγωγεία μόνο τα 47.675 (αν θεωρήσουμε ότι τα στοιχεία του Υπουργείου είναι πραγματικά). Δηλαδή 57.980 προνήπια βρίσκονται εκτός Δημόσιου Νηπιαγωγείου. Πού βρίσκονται τα προνήπια αυτά κ. Υπουργέ; Μήπως στα χέρια της ιδιωτικής εκπαίδευσης και των επιχειρηματικών συμφερόντων, που η κυβέρνηση ενισχύει με κάθε τρόπο;

2. Το συντριπτικό ποσοστό φοίτησης των νηπίων 5 - 6 ετών στη Δημόσια εκπαίδευση, η οποία έγινε υποχρεωτική μετά τη μεγάλη απεργία του 2006, αποδεικνύει την τεράστια κοινωνική ανάγκη να γίνει υποχρεωτική η δίχρονη φοίτηση στην προσχολική αγωγή , όπως άλλωστε προβλέπεται από το νόμο 1566/85.

3. Υπάρχει άμεση ανάγκη ίδρυσης τουλάχιστον 1.000 νέων νηπιαγωγείων και ο μόνιμος διορισμός αντίστοιχα 2.000 επιπλέον νηπιαγωγών. Όμως το Υπουργείο μειώνει τους διορισμούς νηπιαγωγών κατά 50% για την επόμενη διετία. Άλλη μια απόδειξη ότι το ΥΠΕΠΘ ακολουθεί μια βαθιά συντηρητική και αντιεκπαιδευτική πολιτική που οξύνει τα προβλήματα.

4. Το Υπουργείο Παιδείας στο δελτίο τύπου ισχυρίζεται ότι νοιάζεται για την ποιότητα και την υγεία των νηπίων. Την ίδια στιγμή, όμως, η πλειονότητα των νηπιαγωγείων στεγάζεται σε ενοικιασμένα μαγαζιά, σε υπόγεια σχολείων, σε προκάτ αίθουσες, και σε χώρους ακατάλληλους να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες για παιχνίδι, σίτιση, ξεκούραση, μόρφωση. Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη Βουλή το ΥΠΕΠΘ, ο προγραμματισμός σχολικής στέγης για την επόμενη τετραετία είναι 82 νηπιαγωγεία υπό κατασκευή και 60 υπό μελέτη, ενώ 681 βρίσκονται σε «προγραμματισμό», δηλαδή παραπέμπονται στις καλένδες. Mάλιστα, από αυτά τα νηπιαγωγεία ελάχιστα αποτελούν νέες ιδρύσεις και η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι κτίρια για ήδη υπάρχοντα νηπιαγωγεία.

5. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, ακολουθώντας την πολιτική των προκατόχων της, που αντιμετώπισαν την απεργία των εκπαιδευτικών, το Φθινόπωρο του 2006, με σιδηρογροθιές, χημικά και θατσερισμό, προσπαθεί να απαξιώσει το ρόλο του εκπαιδευτικού κινήματος και των συνδικάτων, θεωρώντας τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και τις ανάγκες της κοινωνίας «μικροκομματικές και άγονες αντιπαραθέσεις».

Απαντάμε: Τη θεωρία της πολιτικής υποκίνησης την έχουμε ξαναδεί πολλές φορές στο παρελθόν, την υποστήριξαν όσοι ήθελαν να καταστείλουν τις κινητοποιήσεις και τις αγωνίες των ανθρώπων, για να προωθήσουν την αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική τους πολιτική. Όμως, τους αγώνες τους γεννούν τα προβλήματα και οι ανάγκες. Ο «υποκινητής», λοιπόν, των κινητοποιήσεών μας είναι η ίδια η κυβέρνηση και το ΥΠΕΠΘ που καμιά θετική απάντηση δεν έχει δώσει στα αιτήματά μας. Γι' αυτό και δηλώνουμε πως θα συνεχίσουμε, το επόμενο διάστημα, τους αγώνες με όλο το εκπαιδευτικό κίνημα και την κοινωνία για μια πραγματική Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία.

Το ΥΠΕΠΘ θα πάρει την απάντησή του την Τρίτη 23 του Σεπτέμβρη, στις 13:00, στη συγκέντρωση που θα γίνει έξω από το Υπουργείο, όπου ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, γονείς και εκπαιδευτικοί θα απαιτήσουμε απαντήσεις στα αιτήματά μας.

Από τη Δ.Ο.Ε.

_________________
Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://educandus.blogspot.com/
ΔΑΝΑΗ
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 7845
Registration date : 30/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρωτοβάθμια: Στάση εργασίας την Τρίτη   Δευ Σεπ 22, 2008 10:18 am

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΘΝΟΣ

Παράθεση :


Νηπιαγωγεία - τρώγλες



Η πλειονότητά τους στεγάζεται σε ενοικιασμένα μαγαζιά, σε υπόγεια σχολείων και σε χώρους ακατάλληλους για παιχνίδι, μόρφωση, σίτιση «E» 20/9


Την ώρα που η διαμάχη Υπ. Παιδείας - Διδασκαλικής Ομοσπονδίας (ΔΟΕ) για τις εγγραφές των νηπίων κορυφώνεται, η αλήθεια λέει ότι τα περισσότερα από τα 98.298 παιδιά (5.046 περισσότερα από πέρυσι) φοιτούν σε δημόσια νηπιαγωγεία - τρώγλες! Χίλια νηπιαγωγεία, με 2.000 επιπλέον νηπιαγωγούς, λείπουν από την πρώτη βαθμίδα της εκπαίδευσης, σύμφωνα με στοιχεία της ΔΟΕ.

Το παράδοξο είναι πως ενώ οι προδιαγραφές που τέθηκαν από το ΥΠΕΠΘ για τις νηπιακές τάξεις των παιδικών σταθμών είναι αυστηρότατες (με αποτέλεσμα πολλοί σταθμοί να μην πάρουν άδεια λειτουργίας), για τις αίθουσες των δημόσιων νηπιαγωγείων, και δη των ολοήμερων, δεν τίθεται απολύτως καμία προδιαγραφή και προϋπόθεση λειτουργίας. Στις πολυπληθείς γειτονιές της Αθήνας, όπως είναι οι Αμπελόκηποι, του Ζωγράφου, η Κυψέλη, το Παγκράτι, όσο και σε αυτές της λεγόμενης «νέας Αθήνας» στα Μεσόγεια, η κατάσταση των νηπιαγωγείων είναι απελπιστική. Στα ολοήμερα, τα τμήματα λειτουργούν ακόμη και με 35 παιδιά, στα οποία φυσικά, λόγω έλλειψης υποδομών, παρέχεται... μόνο φύλαξη.

Η πλειονότητα των νηπιαγωγείων στεγάζεται σε ενοικιασμένα μαγαζιά, σε υπόγεια σχολείων, σε προκάτ αίθουσες και σε χώρους ακατάλληλους να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες για παιχνίδι, σίτιση, ξεκούραση, μόρφωση. Αυτός είναι ένας από τους λόγους, που η ΔΟΕ διοργανώνει συλλαλητήριο, την προσεχή Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου, έξω από το υπουργείο Παιδείας.

Κόβουν αίθουσες στα δύο

Η ανάπτυξη των ολοήμερων σχολείων σκοντάφτει στην έλλειψη χώρων σίτισης, στην έλλειψη τραπεζοκόμων, αλλά και οργανωμένων αιθουσών πληροφορικής και μουσικής. Είναι χαρακτηριστικά τα λόγια πολλών διευθυντών σχολείων που, όπως μας είπαν, αναγκάζονται... να κόψουν τις αίθουσες στα δύο, προκειμένου να τις κάνουν «πολλαπλών χρήσεων».

«Το υπουργείο θέτει αυστηρούς όρους λειτουργίας στους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και καλά κάνει. Το θέμα είναι αν το ίδιο το υπουργείο παίρνει τα απαραίτητα μέτρα, ώστε οι όροι αυτοί να τηρούνται και στα δημόσια νηπιαγωγεία», μας λέει ο κ. Δημήτρης Μαριόλης δάσκαλος, μέλος του Συλλόγου Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Τα περισσότερα νηπιαγωγεία του Ζωγράφου στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια, σε ισόγεια πολυκατοικιών ή παλιών κτιρίων, σε συνθήκες απαράδεκτες.

«Σε πολλά νηπιαγωγεία το εμβαδόν των αιθουσών είναι πολύ μικρό για να φιλοξενήσει τον αριθμό 25 νηπίων που ορίζει το ΥΠΕΠΘ. Σε κάθε παιδί σε νηπιαγωγεία του Γέρακα αντιστοιχεί μισό τετραγωνικό... Εκεί καλείται να δημιουργήσει, να παίξει, να ξεκουραστεί... Ο,τι πιο αντιπαιδαγωγικό», συμπληρώνει ο πρόεδρος του συλλόγου «Αλεξ. Δελμούζος», κ. Θανάσης Γκούμας.

Δ. Μπράτης (πρόεδρος ΔΟΕ)
Αδιαφορεί η Πολιτεία για την προσχολική αγωγή

«Σήμερα η επιστήμη αποκαλύπτει ότι στα πρώτα 4-5 χρόνια της ζωής του ο άνθρωπος διαμορφώνει το μισό σχεδόν των δυνατοτήτων της ψυχικής και νοητικής του εξέλιξης και ότι μέχρι τη δεύτερη ή την τρίτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα έχει φτάσει στο 80% αυτής της πορείας», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο πρόεδρος της ΔΟΕ, κ. Δημήτρης Μπράτης, συνεχίζοντας: «Παρά τις επισημάνσεις, όμως, της επιστήμης, η πολιτεία αφήνει έξω από το κρατικό ενδιαφέρον την προσχολική αγωγή. Για να λειτουργήσει σήμερα ένα ολοήμερο νηπιαγωγείο ουσιαστικό ρόλο παίζει ο περιβάλλων χώρος. Κι όμως, τα νηπιαγωγεία στεγάζονται μέσα στις πιο ακατάλληλες αίθουσες. Αποθήκες, υπόγεια, αποδυτήρια, αίθουσες τελετών κι ό,τι άχρηστοι χώροι υπάρχουν στο δημοτικό σχολείο παρέχονται στο νηπιαγωγείο. Ελάχιστα έχουν ιδιόκτητη στέγη».

Η έρευνα δείχνει την αλήθεια...

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Αλεξ. Δελμούζος» έκανε έρευνα σε νηπιαγωγεία της βορειοανατολικής Αττικής και τα στοιχεία που παραθέτει αποκαλύπτουν το μέγεθος του προβλήματος.

Παλλήνη

Στο 8ο Νηπιαγωγείο η στέγαση είναι επικίνδυνη και ο αύλειος χώρος είναι κοινόχρηστος χώρος πολυκατοικίας και μαγαζιού με χώρο στάθμευσης ενώ στα 2ο και 5ο Νηπιαγωγείο στεγάζονται σε ενοικιαζόμενα μαγαζιά, χωρίς προδιαγραφές, χωρίς αυλή για παιχνίδι και μία τουαλέτα, για νήπια και παιδαγωγούς.

«Αυτό είναι το 5ο νηπιαγωγείο Παλλήνης. Στεγάζεται σε πολυκατοικία», λέει ο δάσκαλος Θ. Γκούμας.

Ραφήνα

Στο 2ο και 4ο Νηπιαγωγείο το τμήμα ένταξης (νήπια με ειδικές ανάγκες) κάνει μάθημα στο γραφείο διδασκόντων.

Γλυκά νερά

Το 1ο νηπιαγωγείο είναι κοντά σε πυλώνες υπερυψηλής τάσης, ενώ το 3ο συστεγάζεται στο αντίστοιχο Δημοτικό.

Γέρακας

Το 2ο και 3ο νηπιαγωγείο αντιμετωπίζουν έντονο πρόβλημα κτιριακών υποδομών: αίθουσες μικρές (30 τ.μ.) καλούνται να φιλοξενήσουν 25 νήπια.

Το 4ο στερήθηκε την αίθουσα διδασκόντων για να γίνει αίθουσα διδασκαλίας. Το 6ο είναι δίπλα σε πυλώνα υψηλής τάσης και κεραία κινητής τηλεφωνίας. Το 7ο στερείται στοιχειωδών υλικοτεχνικών υποδομών.

Νέα Μάκρη

Το νηπιαγωγείο Αγ. Μαρίνας στεγάζεται σε αίθουσες τύπου κοντέινερ.

Το νηπιαγωγείο Ανατολής Ν. Μάκρης στεγάζεται σε ενοικιαζόμενο κατάστημα, χωρίς αύλειο χώρο.

Το 3ο νηπιαγωγείο στεγάζεται σε ακατάλληλο νοικιασμένο χώρο.

Αρτέμιδα

Το 3ο και 5ο νηπιαγωγείο στεγάζονται σε ενοικιαζόμενους χώρους, χωρίς καμιά προδιαγραφή για τα νήπια.

ΒΙΒΙΑΝ ΜΠΕΝΕΚΟΥ

_________________
Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://educandus.blogspot.com/
 
Πρωτοβάθμια: Στάση εργασίας την Τρίτη
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
HOMA EDUCANDUS :: ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΑ :: ΠΟΛΙΤΙΚΗ :: ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ-
Μετάβαση σε: