Επιτέλους μια φορά έσπασε και η δική μου γκίνια.
Το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο:
Συγχαρητήρια, κληρωθήκατε!
Πού?
Στο πρόγραμμα τάδε... για το Β επίπεδο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη!!!!!!!
(κατάφερα και το έγραψα ουφφφφφφφφφφφφ)
96 ωρούλες σεμινάριο. Και τζάμπα...
Από βδομάδα λοιπόν μαθήτρια και πάλι και γουστάρω τρελά.
Όσο ακριβώς δε γούσταρα στην προηγούμενη φάση που έκανα αίτηση και η κλήρωση με άφησε απέξω...
Και οφείλω να ευχαριστήσω τη φίλη Σοφία Λ. που στο καφεδάκι προχτές την Κυριακή με ενημέρωσε για την παράταση που δόθηκε για υποβολή αίτησης. Αλλιώς ούτε αίτηση δε θα είχα κάνει αυτή τη φορά...
Τελικά Μελινάκι, τίποτα δε γίνεται τυχαία. Ήταν ένα καφεδάκι που ξεκίνησε με τη λογική ότι θα είχες έρθει και θα το πίναμε παρέα όλες. Άσχετο που τελικά εσύ δεν ήσουν ακόμη Ελλάδα και βρεθήκαμε μόνο τρεις... Η ουσία είναι πως όλο αυτό οδήγησε να κερδίσω μια θέση στο σεμινάριο.
Είσαι η καλή μου νεράιδα και το γούρι μου!!!
Όσο για το αντικείμενο της επιμόρφωσης;
- Παράθεση :
- Αντικείμενο της επιμόρφωσης
Αντικείμενο της επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου είναι η εκμάθηση των αρχών παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, η απόκτηση δεξιοτήτων, κατά κλάδο εκπαιδευτικών, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και εργαλείων γενικής χρήσης και η καλλιέργεια του τρίπτυχου γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις. Στόχος είναι οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί να:
κατανοήσουν τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες παιδαγωγικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση για την αναβάθμιση της διαδικασίας της διδασκαλίας και της μάθησης και την επίτευξη των στόχων που θέτει το Πρόγραμμα Σπουδών
μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποδοτικά τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ΤΠΕ για την ενεργό συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών σε κοινότητες μάθησης
αποκτήσουν συνολική εποπτεία για το υπάρχον Εκπαιδευτικό λογισμικό καθώς και τα υπάρχοντα γενικά και ειδικά εργαλεία (Διαδίκτυο, Επεξεργαστής κειμένου, Λογιστικό Φύλλο) που μπορούν να αξιοποιήσουν για την ένταξη των Τ.Π.Ε στην διδακτική πράξη
είναι σε θέση να χρησιμοποιούν κατάλληλο για την ειδικότητά τους εκπαιδευτικό λογισμικό ή γενικά και ειδικά εργαλεία
αντιληφθούν την αναγκαιότητα και το ρόλο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας για την εφαρμογή των Τ.Π.Ε στην τάξη
κατανοήσουν τις αρχές σχεδιασμού μιας εκπαιδευτικής δραστηριότητας ώστε να μπορούν να την εντάξουν στην διδακτική πράξη.
γνωρίσουν τις βασικές αρχές οργάνωσης και διαχείρισης της χρήσης των Τ.Π.Ε στην τάξη.
όπου Τ.Π.Ε. = Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών