ΠΟΡΤΑΛ ΛΙΑΝΤΙΝΗΣΦόρουμΠόρταλΔΙΟΠΤΕΥΣΕΙΣΠΟΛΥΦΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟΕικονοθήκηΕγγραφήΣυχνές ΕρωτήσειςΣύνδεση
HOMA EDUCANDUS
ΠΟΡΤΑΛ


ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΝΤΟΥΚΑΝΤΟΥΣ...

Μοιραστείτε | 
 

 Άνοιξε blog το υπουργείο Παιδείας

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΕΛΙΝΑ
Υποπλοίαρχος
Υποπλοίαρχος


Αριθμός μηνυμάτων : 327
Registration date : 31/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Άνοιξε blog το υπουργείο Παιδείας   Τετ Απρ 29, 2009 2:00 am

Έξυπνη αξιοποίηση της τεχνολογίας εκ μέρους του νέου υπουργού Παιδείας. Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα από την ανακοίνωση για τη δημιουργία ιστολογίου όπου με συνοπτικές διαδικασίες μπορεί ο καθένας να δημοσιεύσει τις απόψεις του για τον πολύπαθο τομέα της Παιδείας:

http://www.meafora.gr/

Ήδη τα πρώτα μηνύματα φιγουράρουν στο διαδίκτυο χωρισμένα σε τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες:

Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Παιδεία – Απόψεις – Σχόλια


Μερικά από συλλογικούς φορείς και τα περισσότερα από διάφορα άτομα - γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές κλπ.

Μακάρι η προσπάθεια να ευοδωθεί από επιτυχία αν και δύσκολο το βλέπει κάτι τέτοιο όποιος έχει την εμπειρία του διαδικτύου. Χιλιάδες θα μπουν και χιλιάδες θα γράψουν. Όλοι στον τόπο αυτό έχουμε άποψη για όλα. Όπως έχουν άποψη και οι πολιτικοσυνδικαλιστικοί φορείς που μας εκπροσωπούν. Κοινή αντίληψη όμως για το ποια Παιδεία χρειάζεται ο τόπος δεν έχουμε. Εξήγηση δε χρειάζεται να δώσω, το έχει κάνει ήδη η κοινωνιολογία...

Ο ένας για παράδειγμα ονειρεύεται ένα σχολείο που θα προσθέσει περισσότερες ώρες Αγγλικά και ο άλλος ζητάει περιορισμό των ωρών διδασκαλίας. Ο ένας θέλει περισσότερα προγράμματα αθλητισμού, ο άλλος επιμένει πως αν βάλουμε το σκάκι στο σχολείο θα βοηθήσουμε τους μαθητές να προκόψουν αύριο στη ζωή τους.

Και είμαστε ακόμη στην αρχή...

Μακάρι λέω το υπουργείο να καταφέρει να σταχυολογήσει απόψεις και να επιλέξει τις πλέον ορθές και χρήσιμες. Όμως και πριν αυτό συμβεί, το υπουργείο δεν έχει άποψη; Χρειάζεται από τον ανώνυμο πολίτη να τα πει στο διαδίκτυο για να επισημάνει τα τρωτά του συστήματος εκπαίδευσης ή να προτείνει λύσεις;

_________________
«Πρώτα προσπαθούν να σε αγνοήσουν, μετά να σε γελοιοποιήσουν, μετά να σε πολεμήσουν και μετά τους νικάς» (Γκάντι)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
ΔΑΝΑΗ
Admin


Αριθμός μηνυμάτων : 7845
Registration date : 30/10/2007

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Άνοιξε blog το υπουργείο Παιδείας   Τετ Απρ 29, 2009 1:14 pm

Καλό και ευχάριστο.... τουλάχιστον από το πρίσμα της αξιοποίησης της τεχνολογίας...

Αρκεί και οι εκπαιδευτικοί να αποβάλουν τις φοβίες τους με τα κομπιούτερ.

Διάβαζα τα ονειρεύομαι που αράδιασε κάποιος και άσχετα με το αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τα δικά του όνειρα, το δικό μου όνειρο είναι στην έδρα κάθε εκπαιδευτικού να υπάρχει μόνιμα ανοιγμένο ένα λαπ τοπ συνδεδεμένο με τον παγκόσμιο ιστό και ένας βιντεοπροβολέας που θα προβάλλει και στους μαθητές όσα επιλέγει ο διδάσκων... και ξαφνικά εκεί που κάνεις μάθημα να έρχεται μήνυμα λέει από τον υπουργό... "Καλημέρα παιδιά"!!!

Δε μου αρέσουν οι κάμερες ασφαλείας και γενικώς οι κάμερες παρακολούθησης αλλά είναι άλλο πράγμα η άμεση επαφή του κάθε υπουργού με το χώρο που εποπτεύει...

Αντί να τα λέει ο άλφα και ο βήτα... να τα βλέπει ζωντανά να συμβαίνουν... ίσως έτσι κάτι να άλλαζε...

(είδες τι παθαίνει ο άνθρωπος μετά από μια βδομάδα στο νοσοκομείο;;; ονειρεύεται ξύπνιος... )

_________________
Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://educandus.blogspot.com/
 
Άνοιξε blog το υπουργείο Παιδείας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
HOMA EDUCANDUS :: ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΑ :: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ :: ΑΓΩΓΗ-
Μετάβαση σε: